BPM و بازاریابی
SOA و BPM
استفاده از BPM بدون SOA به معنی مدلسازی و خودکارسازی فرآیندها بدون اتصال به سیستمهای تراکنشی موجود و ارائه قابلیتهای عملیاتی در سطح اینترنت میباشد.
تحلیل فرآیندها از مهمترین قسمتهای سیستم BPMS بشمار می رود. شاخصها و تحلیل آنها اطلاعات ارزشمندی را در خصوص نحوه اجرای فرآیندها به شما میدهد. این اطلاعات در فاز بهبود از چرخه حیات فرآیند کاربرد دارد.
سیستم مانیتورینگ BPMS شبکه فردا امکان مشاهده online از نتایج، عملیاتها، فرآیندها و تراکنشهای داخل سازمان شما را فراهم میآورد. استفاده اصلی از BAM توانمندسازی سازمانها در گرفتن تصمیمات بهتر؛ کشف گلوگاهها و تغییرات سریع سازمانی در کسب موفقیت و استفاده از فرصتها میباشد.
سایر ویژگیها عبارت است از:
- تعداد کلی فرآیندهای در حال اجرا و خاتمه یافته به صورت Online
- تعداد فرآیندهای درحال اجرا و خاتمه یافته به صورت Online به تفکیک فرآیند
- عملکرد نسخههای متفاوت فرآیند و مقایسه آنها با یکدیگر
- مشاهده پراکندگی فعالیتها در یک فرآیند و نسخه های آن
- مشاهده عملکرد پرسنل در هر فرآیند
- محاسبه زمان میانگین ، بیشترین و کمترین برای انجام هر فرآیند و فعالیتها
- محاسبه زمان میانگین ، بیشترین و کمترین برای انجام هر فعالیت به ازای پرسنل
- تعریف شاخص KPI بر روی فرآیندها بر اساس تعداد فعالیت ها، میانگین زمان اجرا فعالیت، میانگین زمان اجرای فرآیند
- مشاهده وضعیت شاخصها در داشبورد مدیریتی
- مشاهده وضعیت فرآیندهای در حال اجرا
- امکان گزارشگیری برروی نسخه خاصی از فرآیند در تاریخ مشخص
- امکان گزارشگیری از فرآیندها
- امکان دریافت گزارش از وضعیت اجرای نمونه فرآیندها
- امکان دریافت گزارش از وضعیت اجرای فعالیت ها
در صورت تمایل انجام دهید
نقش BPM در سازمان ها
سطوح خلاصه فرآیند مثالی از BPM در عمل فرآیندهای کسب و کار با BPM و بدون آن چگونه اجرا می شوند؟ BPM چگونه عملکرد IT را تغییر می دهد؟ چگونه یک رویکرد فرآیند محور ساختار شرکت های مدرن را تغییر می دهد ؟ چشم انداز نهایی برای یک شرکت فرآیند محور چیست؟ ارزش کسب و کار BPM چیست؟ BPM چگونه به اجرای شبکه کسب و کار گسترده کمک می کند؟ BPM و بازاریابی