پشتیبانی
پشتیانی از سرویس های ارائه شده و مشتریان در قالب پشتیبانی اینترنتی -- تیکت -- می باشد.
در صورت لزوم برای انجام امور پشتیبانی های لازمه می توانید در سامانه الکترونیکی شرکت شبکه فردا که شامل لینک های زیر می شود، ثبت نام به عمل آورید.
"برای وارد شدن به سیستم پشتیبانی می توانید به این لینک بروید."
"و برای ثبت نام در سیستم پشتیبانی ما، به این لینک رفته و فرم درخواست حساب کاربری را تکمیل کنید."
سیستم پشتیانی شامل فرآیند ثبت تیکت می باشد که کاربران می توانند، درخواست خود را با توجه به عناوین پروژه های مختلف ثبت نموده و منتظر دریافت پاسخ از سوی کارشناسان شبکه فردا باشید. همچنین کلیه پاسخ ها به ایمیل ثبت کننده ارسال خواهد شد.