فاکتورهای IT در مدیریت ارتباط با مشتری CRM
فاکتورهای IT در CRM
بازاریابی سنتی (به روش توده ای و جمعی) نیازی به استفاده از تکنولوژی گسترده اطلاعات ندارد؛ زیرا نیازی به تمایز قائل شدن، دیفرانسیل گرفتن و اثر متقابل آن و سفارشی کردن نیازهای فردی مشتری وجود ندارد. اگرچه برخی استدلال می کنند که IT نقش کوچکی در CRM دارد، هر ۴ وظیفه کلیدی CRM ارتباط سنگینی با تکنولوژی اطلاعات و سیستمها دارد. جدول زیر، این رابطه برای فرآیند بازاریابی، برای اهداف، برای بازاریابی توده ای، برای CRM و برای تکنولوژِی اطلاعات در CRM نشان می دهد.
فاکتورهای IT در CRM | ||||
فرآیند (پردازش) | تفکیک، تمیز مطالب | فعل و انفعال | بهبوددادن به سیستم | |
Goal (اهداف) | ارزیابی بهاء(قیمت) و نیاز مشتری | ساخت ارتباط مداوم | ||
بازاریابی توده ای (سنتی) | هرگز | مرکز تماس | ||
مرکز تماس مدیر | ||||
فایل کوچکی که هنگام اتصال به کامپیوتر ذخیره میشود، تنظیم یک وب سایت | کاربرد وب |
دانلود و نمایش فیلم های مربوط به مدیریت فرآیند کسب و کار
« اطلاعات فنی سیستم مدیریت ارتباط بامشتری مزایا سیستم مدیریت ارتباط بامشتری شبکه فردا »