پشتیبانی پورتال ازمدیریت دانش
دانش کسب شده و تجربه پرسنل در سازمان ها چيز با ارزشي است که همواره بايد در سازمان جاري باشد. چرا با بازنشسته شدن و يا رفتن پرسنل در اجراي کارها با مشکل مواجه مي شويم؟
آيا اطلاعات و تجربه کسب شده توسط اين افراد، جزو سرمايه هاي شما نمي باشد؟
سرمايه هاي اصلي شرکت ها و موسسات که همان تجربه و مهارت هاي کسب شده توسط پرسنل آنها مي باشد خيلي ساده با ترک کار پرسنل به هر دليل از بين ميرود.
دانش و تجربه اکثر پرسنل به صورت فايل هايي در سيستم مشخص آن فرد مي باشد. چگونه مي توان اين دانش را در دسترس همه ي پرسنل قرار داد؟ ابزارهاي مدیریت دانش شبکه فردا اين امکان را به شما مي دهد تا داشته هاي خود را در دسترس و قابل جستجو داشته باشيد.
ابزارهاي مديريت دانش
|
|
|
|
دانلود و نمايش فيلم هاي مربوط به مديريت فرآيند کسب و کار
« مزايا و کارايي مديريت دانش براي افراد »
A portal is a Web site that provides a uniform interface with the ability to use a secure username/password to access customizable content based on specific end-user interests and needs. Examples: –MyYahoo! –Amazon –MyCalifornia –Banking. A knowledge management portal integrates information, collaboration, processes, and expertise.