پشتیبانی پورتال ازمدیریت دانش
دانش کسب شده و تجربه پرسنل در سازمان ها چیز با ارزشی است که همواره باید در سازمان جاری باشد. چرا با بازنشسته شدن و یا رفتن پرسنل در اجرای کارها با مشکل مواجه می شویم؟
آیا اطلاعات و تجربه کسب شده توسط این افراد، جزو سرمایه های شما نمی باشد؟
سرمایه های اصلی شرکت ها و موسسات که همان تجربه و مهارت های کسب شده توسط پرسنل آنها می باشد خیلی ساده با ترک کار پرسنل به هر دلیل از بین میرود.
دانش و تجربه اکثر پرسنل به صورت فایل هایی در سیستم مشخص آن فرد می باشد. چگونه می توان این دانش را در دسترس همه ی پرسنل قرار داد؟ ابزارهای مدیریت دانش شبکه فردا این امکان را به شما می دهد تا داشته های خود را در دسترس و قابل جستجو داشته باشید.
ابزارهای مدیریت دانش
|
|
|
|
دانلود و نمایش فیلم های مربوط به مدیریت فرآیند کسب و کار
« مزایا و کارایی مدیریت دانش برای افراد »
A portal is a Web site that provides a uniform interface with the ability to use a secure username/password to access customizable content based on specific end-user interests and needs. Examples: –MyYahoo! –Amazon –MyCalifornia –Banking. A knowledge management portal integrates information, collaboration, processes, and expertise.