کاربرد BPMS برای ارائه کنندگان خدمات؛ تدارکات خدمات
ضرورت بکارگیری BPMS
به دلیل اینکه خود فرآیندها نیز سرمایه هستند، فرآیند اصلی و فرآیندی که بیشترین ارزش را برای مشتری تولید می کنند، باید با دقت مدیریت شوند.
کاربرد برای ارائه کنندگان خدمات؛ تدارکات خدمات
کسب و کار
مدیریت فرآیند کسب و کار برای ارائه کنندگان خدمات؛ تدارکات خدمات
مشکل
کار سازمانها کاملاً کاغذی و پروندههای فیزیکی تنها منبع اطلاعات در مورد فرآیندهای انتخاب مشاور و وضعیت آنها بود. ایجاد این پرونده ها زمانگیر و امکان گم شدن یا از بین رفتن داده ها، زیاد بود. در نتیجه برای بانک، ارائه تمام اطلاعات مورد نیاز به ترتیب زمانی وقوعشان به حسابرسان بسیار سخت بود و مشخص است که چه بازه زمانی ای برای هماهنگی افراد در میان تمام واحدهای مختلف بانک نیاز است. پس به یک راه حل مناسب و مؤثر برای استاندارد نمودن قوانین تدارکات و تشویق افزایش رقابت در میان خریداران، نیاز داریم.
ذینفعان
واحدهای فناوری اطلاعات، استخدام و مشاوران.
راهکار مبتنی بر BPMS
سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار یک راه حل کاملاً تحت وب و امن، با تحلیلهای زمان حقیقی و اخطارهای اتوماتیک در مورد پیشرفت فرآیند پیشنهاد (مناقصه یا مزایده)، مسائل، خطاها یا سوالات شرکت کننده در مناقصه، ارائه نموده است. مدلهای فرآیند قابل شکلدهی برای بهبودهای مستمر فرآیند و دستیابی به سوابق منتخبات و داده های دیگر برای حسابرسان جهت بازرسی یک جریان حسابرسی از هر انتخاب یا درخواست، وجود دارد. اسناد با توجه به اطلاعات خاص همانند نقشهای تیم، معیار ارزیابی و اعضای هیئت در این سیستم برای ایجاد مشاوره، چاپ میشوند. سپس این مشاوره ها در یک فرآیند تحت وب بهکار میروند و وضعیت آنها پس از هر ارزیابی با انتخاب اعضای هیئت اعلام میشود.
مزایا
سیستم تدارکات مشاوره اتوماتیک ارزش بیش از یک میلیون انتخاب را در مدت شش ماه داشتهاست. قابلیت سودمندی به 178% رسیدهاست و میتوان بیش از 10% کل انتخابهای سال را در دو هفته پس از نصب سیستم، پردازش کرد. ما همکاری توسعه یافته بین کارکنان و قابلیت بررسی فرآیند پیشرفته را داریم. سیستم امن دسترسی مبتنی بر وب، مطالب مربوط به ذینفعان مختلف را بر اساس مشخصات و نقش آنها نشان میدهد.