راهکارهای سازمانی شبکه فردا

پرتال سازمانی، سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار، مدیریت اسناد، مدیریت دانش، معماری سرویس گرا و معماری اطلاعات از نیازمندیهای اصلی سازمان ها در عصر حاضر به شمار می رود.

راهکارهای سازمانی شبکه فردا


مدیریت فرآیندهای کسب و کار
فرآيند مجموعه فعالیتهای متوالی و مرتبط به هم بوده که محصول خاصی را به وجود می آورد و برای ایجاد این محصول به درون داده های خاصی (ورودی) نیاز دارد که زمینه را برای درست عمل نمودن آن فراهم می سازند. این فرآيندها فرآيند های عملیاتی را پشتیبانی می کنند. مثل حسابداری، استخدام و فناوری اطلاعات و ... (ادامه مطلب)
معماری سرویس گرا
امروزه ناهماهنگی یکی از مشکلات دنیای IT است، چرا که در شرکتها از برنامه های زیادی با زبانهای مختلف استفاده شده است و قطعاً این برنامه ها باید قادر به ارتباط برقرار کردن با یکدیگر باشند. و این ایجاد ارتباط موضوعی سخت و دشوار است. سیستم های قدیمی که با زبانهایی که پشتیبان آنها پلت فرم های در حال ... (ادامه مطلب)

سیستم مدیریت اسناد
رشد فزاينده در حجم اطلاعات با بيش از ۸۵% اطلاعات ساختار نيافته، پيچيدگي ايجاد شده در نتيجه منابع متنوع اطلاعات و طبيعت اطلاعات چالش‌هايي را در مديريت كاراي اطلاعات ايجاد مي‌نمايد. به‌منظور كسب بينش از اطلاعات موجود، سازمان‌ها به رويكردی جامع نياز دارند تا بتوانند ارائه، دسترسي، نگهداری، تحليل و ... (ادامه مطلب)

پرتال سازمانی
در دو دهه اخير مقوله "پرتال" يکي از موضوعاتي است که به ‌ميزان زيادي مورد بحث و توجه بخش IT در اکثر سازمانها قرار گرفته است. بطور خلاصه، پرتال يک سيستم مبتني بروب است که توابع و ويژگيهايي را براي تشخيص و تاييد کاربران خود فراهم کرده و جهت تسهيل در دسترسي به اطلاعات و سرويسهايي که مورد توجه کاربر ... (ادامه مطلب)

 هوش تجاری (BI)
هوش تجاري، نه بعنوان يك محصول و نه بعنوان يك سيستم، بلكه بعنوان يك معماري موردنظر است كه شامل مجموعه اي از برنامه هاي كاربردي و تحليلي است كه به استناد پايگاه هاي داده عملياتي و تحليلي به اخذ و كمك به اخذ تصميم براي فعاليت هاي هوشمند تجاري مي پردازند ... (ادامه مطلب)
 

مدیریت دانشمدیریت دانش (KM)
مدیریت دانش، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته‌ های علمی (Knowledge management- KM) در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی است، به گونه‌ای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند، قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند. طیف وسیعی از ... (ادامه مطلب)

معماری اطلاعات
ترکیبی از سازمان، برچسب زدن، و طرح پیمایشی در بین یک سیستم اطلاعاتی . طراحی بنیادین یک فضای اطلاعاتی بمنظور آسان کردن تکمیل وظایف و دسترسی شهودی به محتوا . هنر و علم ساختاربندی و طبقه بندی وب سایت ها و اینترانت برای کمک به مردم تا اطلاعات را بیابند و مدیریت کنند . یک دیسیپلین ضروری و ... (ادامه مطلب)

مدیریت ارتباط با مشتری
برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد. CRM در واقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری ....(ادامه مطلب)

 

$parentLayout.getName($locale)

نمایش نظرسنجی نمایش نظرسنجی

تا چه حد سایت شبکه فردا، پاسخگوی نیاز شما می باشد؟